We are looking for an accountant

Tule mukaan viemään suomalaista huipputeknologiaa ja osaamista maailmalle! Meillä kehitetään ja valmistetaan parhaan käyttäjäkokemuksen tarjoavia sähkötrukkeja sekä täysin autonomisia, itseajavia trukkeja ja automaatioratkaisuja. Mitsubishi Logisnext Europe Oy on osa kansainvälistä Mitsubishi Logisnext -yhtiötä. Järvenpäässä työskentelee yli 500 ammattilaista tuotekehityksessä, tuotannossa, automaatioliiketoiminnassa sekä tukitoiminnoissa. Luomme yhdessä innovaatioita, jotka mullistavat materiaalinkäsittelyä ja tapaamme työskennellä.

Haemme talousosastolle toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

KIRJANPITÄJÄÄ
Olet luonteeltasi huolellinen ja tarkka tiimityöntekijä. Olet omatoiminen ja haluat oppia uutta, mutta et myöskään kaihda rutiineja.
Tehtävässä tarvitaan vankkaa kokemusta kirjanpidosta, kirjanpitolaista ja arvonlisäverolaista.  Lisäksi arvostamme kokemusta käyttöomaisuuskirjanpidosta, osto-ja myyntireskontrasta sekä matkalaskujen käsittelystä. Toivomme, että voit tarpeen mukaan toimia muissakin taloushallinnon tehtävissä. Olet valmis osallistumaan myös konserniraportointiin.
Edellytämme taloushallinnon koulutusta. Englannin kielen taito on välttämätön tehtävien hoitamiselle. Lopullinen tehtävänkuva muodostuu sopivan henkilön löydyttyä.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työtehtävän kansainvälisessä liiketoimintaympäristössä, ergonomiset ja viihtyisät työtilat, harrastusmahdollisuuksia sekä kätevän sijainnin vain 30 minuutin päässä Helsingistä.

Jätä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 10.6.2020 mennessä osoitteesta https://rekry.rocla.com.